2009. szeptember 9., szerda

Game Over Andy!

Különösebben nem gondoltam volna,hogy a Murray-Cilic mérkőzést néznem kéne a tv-ben. Helyette kapcsolgattam. Aztán amikor visszanéztem az eurosportra 5-5ös állásnál megjegyeztem,hogy legalább Cilic nem adja magát könnyen. De a hangok még ott voltak a fejemben: Ugyanmár... Murray úgyis továbbjut. Mikor legközelebb megnéztem a mérkőzés állását, kicsit sem lepődtem meg mert először csak arra lettem figyelmes,hogy 7-5. Következő másodpercben észrevettem,hogy Cilic nyerte a szettet.... újabb pár század másodperc telt el mire felfogtam,hogy már a másodikban is 3-0-ra vezet. Innentől kezdve nem kapcsolgattam tovább. Maradtam és néztem a meccset.
Cilic remekül játszott.
Andy csak kutya módjára futkározott a labdák után.
A végeredmény magáért beszél..... Andy Murraynek rossz napja volt, Cilicnek pedig talán a legjobb eddig a US OPEN-en.
A Fantastic Four első kiesője tehát a világranglista 2. helyezettje.

2 megjegyzés:

  1. Murray GS matéria, vagy sem? Az itt a kérdés.

    VálaszTörlés
  2. érdekes.... :)
    Hol találtál rá a blogomra? :)
    Örülök,hogy jöttél. Gyere máskor is

    VálaszTörlés