2009. szeptember 3., csütörtök

Az első bejegyzés - Hello mindenki!

Régóta érzem már a vágyat,hogy valamilyen formában tudassam a nagy világgal,hogy milyen egy csodálatos sportág szerelmese lettem az elmúlt években. Hát végre erőt vettem magamon. Nos őszintén remélem,hogy próbálkozásom nem hiábavaló volt és viszonylag hamar híre megy az oldalnak és sok-sok hozzám hasonló fanatikussal oszthatom majd meg a legfrissebb híreket. Gyertek sokan, és aki egyszer eltalált ide az ne habozzon a visszatéréssel. :) Valamint minden hű rajongó híresztelje szintén fan ismerősei között,hogy látogassanak el ide. És ne sajnáljátok az időt... kommenteljetek! minden véleményre, hírre, pletykára kiváncsi vagyok :)

Előre is köszönöm mindenkinek aki itt van/volt! :P

És írjatok de szaporán:P

1 megjegyzés:

  1. SZiasztok!
    Én egy francia tenisz bajnokságot meg nyertem az idén tippelés szentpontbol . forim.index.hu
    Ottan minden van! Bátyám oltot be teniszel azota nézem, tippelek ,csinálom is. A kedvecem majd leg közeleb adig is jo szurkolást kivánok minden kinek.

    VálaszTörlés